Sebamotivácia v troch minútach

Ako zaobchádzajú špičkoví predajcovia so zákonitosťou príčiny a následku? Ako sa motivujú k výkonom a ako si vyhládzajú cestičku do budúcnosti? Tým, že si denne hovoria a myslia tieto „ja“-správy:

  • Mám dobrá vzťah ku každému svojmu zákazníkovi.
  • Odlišujem sa vysokou odbornou kompetenciou a spoľahlivosťou.
  • Ponúkam zákazníkovi skutočný úžitok.
  • Cieľavedome diskutujem so zákazníkom o svojej ponuke a dovediem ju k úspešnému koncu.
  • Súkromné rozhovory držím pod kontrolou a rýchlo privediem zákazníka späť k jadru veci.
  • Som svojím zákazníkom plne akceptovaný.
  • Len krátko čakám na zákazníka a potom si dohodnem nový termín.
  • Pri dlhších prerušeniach si dohodnem nový termín.
  • Nestarám sa o zákazníkov bez záujmu a hneď miesto toho navštívim zákazníka, ktorý má záujem.
  • Aj keď nedosahujem okamžitý úspech, zotrvám pri svojej stratégii a netlačím na zákazníka.
  • Robím len krátke obedné prestávky.
  • Mám svoj cieľ stále pred očami, lebo viem, že v dobrých časoch sa všetkým vodí dobre, kým v zlých časoch sa vodí dobre len najlepším.

 3,004 total views,  3 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.