Ako nepredávať svoje myšlienky?

Prísť s nápadmi je pomerne jednoduché. „Predať“ ich investorovi (alebo čo len svojmu nadriadenému) už nie až tak… Často zdĺhavo a detailne vysvetľujeme, čo na našom nápade je prínosné a inovátorské, a nakoniec náš nápad aj tak zamietnu. Sú dve taktiky, ktorým keď sa vyhneme, tak šance získať podporu pre náš nápad vzrastú:

  • Cínový vojačik. Nenechajme sa zhodiť z nôh pri prvom náznaku nesúhlasu. Okamžité prispôsobovanie sa kritike nesvedčí o pružnosti, ale o tom, že si naším nápadom nie sme až takí istí. Obhajujme ho.
  • Predajca ojazdených vozidiel. Presviedčajme, nepodlizujme sa. Nesprávajme sa, ako keby každý na svete mal náš nápad považovať za úžasný. Buďme realistickí v odhade benefitov pre druhú stranu.

 3,664 total views,  9 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.