E-mail miesto reklamy

Stále viac zákazníkov sa bráni proti reklamným e-mailom. Preto je dôležité elektronickú reklamu používať cielene, a to najmä pri týchto príležitostiach:

  • nové produkty, o ktorých cieľová skupina potrebuje informácie
  • podujatia vo vašom podniku, pozvánky na dni otvorených dverí
  • dôležité informácie ako napr. zmena vedenia podniku
  • privítanie nového zákazníka osobným listom; ale aj dobrí starí zákazníci sa potešia elektronickým tipom
  • mimoriadne ponuky pre úzky okruh alebo v obmedzenom čase
  • novozavedené bezplatné služby.

 1,964 total views,  3 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.