Používate správne svoj zoznam úloh na urobenie?

Keď je zoznam povinností, ktoré musíme zvládnuť, príliš dlhý, demotivuje nás to. Ak teda máte pocit, že síce pobiehate, ale nijako nenapredujete, skúste nasledovných pár krokov:

  1. Zapíšte si všetky úlohy na papier. Všetko nech je na jednom zozname. Určite, ktoré úlohy sú ľahké a ktoré sú ťažké.
  2. Urobte nejaké ľahšie úlohy. Strávte 15 minút robením ľahkých úloh. Sústreďte sa pritom na rýchlosť: vybavte bleskové telefonáty, odpinknite kratúčke e-maily. Vyškrtajte zo zoznamu tak veľa úloh, ako len dokážete.
  3. Prejdite na väčšiu úlohu. Vypnite telefón, zatvorte otvorené okná na počítači a sústreďte sa výlučne na jednu z tých zložitejších vecí. Pracujte 35 minút bez rozptyľovania.
  4. Dajte si pauzu. Keď ubehne 35 minút intenzívnej práce, zaslúžite si 10 minút prestávky – a potom sa vráťte k bodu 2.

 4,231 total views,  12 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.