Svojím prístupom nastavujete štandardy podriadených

walk your talkNajdôveryhodnejší je ten riadiaci pracovník, ktorý si za svojím slovom stojí a aj v bežnom živote predvádza presne tie prístupy, ktoré očakáva od podriadených. Či sa nám páči alebo nie, podriadení menej počúvajú a viac napodobňujú správanie – a podľa toho sa potrebujeme zariadiť.

Pri prerábke firemnej stránky www.ibispartner.sk sme úplne zrušili Čitáreň, v ktorej okrem vybraných článkov z Manažéra bolo aj množstvo článkov, ktoré vyšli v našich niekdajších newsletteroch SuperTip a Prezentačné tipy. Keďže niektoré z nich obsahujú ešte aj dnes užitočné informácie a tipy, budeme ich každý piatok v tejto rubrike pravidelne zaraďovať do databázy starších článkov.

Dnešný článok je z niekdajšieho blogu z 20. júna 2016.

Ak od nich očakávame, že budú problémy ošetrovať tak rýchlo, len čo ich objavia, potrebujeme sa aj my venovať okamžite  problémom, ktoré k nám prinesú, a neodkladať ich na neskôr. Možno v našich očiach bol problém podradný, ale pre človeka, čo s ním prišiel, bol natoľko dôležitý, že vyhľadal nadriadeného… a tak bol pre nás rovnako dôležitý, pretože tento pracovník nie je pre nás podradný.

Žiaden pracovník nie je pre nás “podradný”. Ak ho ako takého vnímame, potrebujeme si položiť otázku, prečo ho v tíme teda ešte stále máme…

Angličtina má peknú formulku “walk your talk”. To, čo hovoríš, predvádzaj aj na správaní. Podriadení neuveria, že musia zostávať v práci dlhšie, keď nadriadený má plno času na pochôzky po vonku a chodí vysmiaty od ucha k uchu. Neuveria, že vám ich pracovné podmienky ležia na srdci, ak odkladáte ich problémy na neskôr. Neuveria, že vám ide o maximálne pracovné nasadenie, ak nebudete pri odmeňovaní diferencovať podľa skutočnej výkonnosti.

Čo svojím správaním nastavujete, to potom v tíme zažívate ako prevládajúcu pracovnú atmosféru… Nič viac a nič menej. 🙂

1,015 total views, 1 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.